woensdag 9 november 2011

Blut!


Het is op dit moment even erg druk en kom ik niet aan een nieuwe blog toe... Maar dit filmpje wil ik je niet onthouden. Deze dame (Annie Leonard) was voor mij het keerpunt. Toen ik haar voor het eerst zag in The Story Of Stuff was ik om! Ik ga me actief inzetten om die transitie te verkennen, te begeleiden en te realiseren. Ondertussen maak ik met RayRadio een wekelijks duurzaam radioprogramma, heb ik Transition Town Breda en Breda DuurSaam mede opgericht, heeft mijn bedrijf er een groen zusje bij (Get2Better) en natuurlijk deze blog.

En dat allemaal door een filmpje! Na The Story Of Stuff volgde er meer 'Stories'. Die van 'bottled water', Electronics, Cap & Trade en meer... En nu is er een nieuwe! The Story Of Broke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...